huaweilogofokep

15 százalékkal nőtt a Huawei árbevétele 2017-ben

A Közép-, Kelet- és Észak-Európa régióban 20 százalékkal nőtt az okostelefonok értékesítése

2018 január 17.: A Huawei Technologies közzétette a 2017-es évre vonatkozó előzetesen kalkulált forgalomnövekedési adatait. Eszerint a vállalat globális árbevétele az egy évvel korábbihoz képest tavaly több mint 15 százalékkal, 600 milliárd jüanra (92 milliárd dollár) nőtt. A Huawei Fogyasztói Üzletága által közölt adatok szerint a Közép-, Kelet- és Észak-Európa régióban az okostelefon értékesítés volumene éves szinten több mint 20 százalékkal emelkedett, a vállalat növelte jelenlétét a Stockholmtól Athénig terjedő térség mind a 26 országában.

A Huawei tapasztalata szerint egyre nagyobb a kereslet az okostelefonok iránt, mind a zászlóshajó, mind az alacsonyabb árkategóriájú modellek esetében. Az IDC tavaly novemberben készített – a Huawei által támogatott – előrejelzése szerint 2016-ban minden eladott személyi számítógépre 5,6 darab eladott okostelefon jutott. A piackutató cég becslése szerint 2021-re a világ több mint hatvan százalékának lesz okostelefonja. Ezek az adatok a Huawei stabil, jelentős értékesítési növekedésében is tükröződnek.

„A Huawei több mint húsz százalékkal erősített pozícióján a régióban” – mondta Shen Liang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának magyarországi igazgatója. Az eladások folyamatos növekedése azt bizonyítja, hogy a vállalat világszerte elkötelezett a kutatás-fejlesztés iránt annak érdekében, hogy a felhasználókat a nekik tetsző mobilkészülékekkel lássa el. „Biztosak vagyunk abban, hogy az előttünk álló év – az intuitív és elérhető élményeket nyújtó okostelefonjainknak köszönhetően – továbbra is bizonyítani fogja ezt”, tette hozzá Shen Liang.

A vállalat globális, valamennyi üzletágát magába foglaló árbevétele az egy évvel korábbihoz képest tavaly több mint 15 százalékkal, 600 milliárd jüanra (92 milliárd dollár) nőtt, az okostelefon szállítása világszerte elérte a 153 millió darabot, amellyel a világon a harmadik helyen áll.   Az okostelefon értékesítés növekedése a Huawei mint prémium márka globális elismertségét is erősítette. A gyártó a 49. helyezést érte el 2017-ben a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján, a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegző rangsorában 88. lett, és a 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, ugyancsak a legértékesebb vállalatokat felvonultató listáján.

A Huawei 2017. évi, a KPMG által auditált, végleges pénzügyi eredményei várhatóan áprilisban jelennek majd meg.

 

Sajtókapcsolat:

 

Ament Amarilla

Head of Marketing

Huawei Technologies Hungary Kft.

H‑1138 Budapest, Népfürdő utca 22.

Pulay Kristóf

account director

Pressinform Kft.

Telefon: (+36 1) 470-2052

pulay@pressinform.hu

 

A Huawei Device-ról

A több mint 170 országban jelen levő Huawei termékeit és szolgáltatásait a világ népességének közel egyharmada használja. A Huawei 2015 óta a világ harmadik legnagyobb okostelefon szállítója a globális kiszállítások alapján, 2016-ban összesen 140 millió okostelefont szállított le, amely a megelőző évi értékhez képest közel 30 százalékos növekedést jelent. A vállalat 16 kutatás-fejlesztési központot működtet világszerte, többek között az Egyesült Államokban, Németországban, Svédországban, Oroszországban, Indiában és Kínában. A Huawei fogyasztói üzletága egyike a Huawei Technologies Co. Ltd. három üzletágának, amely okostelefonokat, PC-ket és tableteket, valamint viselhető okoseszközöket és felhő szolgáltatásokat kínál és fejleszt ügyfeleinek. Az információs és telekommunikációs technológiák területén szerzett több mint 20 éves tapasztalat, kiterjedt nemzetközi hálózat és az üzleti partnerekkel kialakított szoros kapcsolat révén a Huawei Device a legújabb fejlesztéseket kínálja a felhasználók számára.

További információért kérem, látogasson el a Huawei Fogyasztói Üzletág weboldalára:

http://consumer.huawei.com/hu/

Illetve kövesse nyomon cégünk híreit a Huawei Device Hungary Facebook és Instagram oldalán:

facebook.com/HuaweimobileHU

instagram.com/huaweimobilehu