30 millió dolláros karácsonyi kampánnyal emelkedik új magaslatokba a Huawei

Budapest, 2012. december 5. – A Huawei, az információs és telekommunikációs technológiák (ICT) egyik vezető globális szolgáltatója eddigi legnagyobb volumenű fogyasztói promóciós kampányával készül az idei karácsonyi szezonra. Az Emelkedj a magasba! (Ascend to New Heights) elnevezésű, 30 millió dollár összértékű promóció 15 földrajzi régió 45 országában zajlik, online és offline aktivitásokkal egyaránt. A kampány fontos mérföldkő az eddig elsősorban üzleti partnereknek, illetve rajtuk keresztül értékesítő vállalat számára a felhasználók közvetlen elérésében.

Az Emelkedj a magasba! kampány részeként Shenzenben, Mexikóvárosban és Kuala Lumpurban egy-egy hőlégballont állítottak fel, amelyeket a játékosok virtuálisan emelhetnek feljebb különböző feladatok teljesítésével. A magyar felhasználók 2012. december 30-ig a www.emelkedjamagasba.hu weboldalon, illetve a kampányhoz tartozó mobilalkalmazáson keresztül szerezhetnek pontokat, amelyek felhasználásával aztán a magasba juttathatják a hőlégballont. A játék fődíja egy kétszemélyes luxusutazás Dubaiba, szállással és teljes ellátással. Ezen felül a játékosok megnyerhetik a 25 db Huawei okostelefon vagy táblagép egyikét, illetve részt vehetnek a különleges kulináris élményt biztosító vacsorán 50 méter magasan a kivilágított Budapest felett.

„A Huawei Device okostelefonjai mind az öt földrészen elérhetők a belépő szintű modellektől a csúcskategóriás készülékekig. Ahogy az értékesítés terén a mobilszolgáltatók mellett fokozatosan nyitunk a végfelhasználók felé, úgy válik egyre hangsúlyosabbá, hogy erős globális márkát építsünk. Az Emelkedj a magasba! kampány egy fontos lépés azon stratégiai célunk megvalósításában, hogy az egész világon ismertté tegyük a Huawei márkát.” – mondta Wan Biao, a Huawei Device ügyvezető igazgatója.

A Huawei Device-ról

A 2003-ban a Huawei Technologies leányvállalataként alapított, kezdetben hálózati kiegészítőket és modemeket gyártó Huawei Device 2009-ben lépett be az okostelefonok piacára. 2010-ben már közel 3,5 millió készüléket adott el világszerte, 2011-ben pedig elérte a 20 milliós darabszámot. Tavaly a vállalat 2,1 milliárd dolláros árbevételt könyvelhetett el csak az okostelefonok értékesítéséből, amely a 2010-es évhez képest közel 600 százalékos növekedést jelent, ezzel a Huawei a leggyorsabban növekvő okostelefon-forgalmazónak számít az EMEA régióban.

Kövesse nyomon cégünk híreit a Huawei Device Hungary Facebook-oldalán: http://www.facebook.com/HuaweiDeviceHungary

 

Sajtókapcsolat:

Jakab Emese
Terminal Marketing Manager
Huawei Technologies Hungary Kft.
H1138 Budapest, Népfürdő utca 22.
Mobil: +36 30 415 6333
emese.jakab@huawei.com

Miklósik Mariann
Morpho Communications
1037 Budapest, Montevideo u. 10.
Tel: +36 1 488 0255
Fax: +36 1 488 0254
miklosik.mariann@morpho.hu