brandz-global-2016_social-share_1200x630

A Huawei 20 helyezést javított a BrandZ legértékesebb márkáinak 2016-os listáján

Budapest, 2016. június 13. – A Huawei idén másodszorra került fel a BrandZ Top 100 Global Brands nevű, a világ legértékesebb márkáit rangsoroló listájára. A vállalat egy év alatt 22 százalékkal növelte márkaértékét, ezzel 20 helyet lépett előre a listán. Emellett bekerült a rangsor 20 legnagyobb éves márkaérték-növekedést elérő vállalata közé, ahol a 14. helyet tudhatja magáénak.

A Millward Brown piackutató cég által a világ egyik legnagyobb kommunikációs szolgáltató csoportja, a WPP megrendelésére készített BrandZ lista az egyik legmeghatározóbb kiértékelés és az egyetlen olyan márkarangsor, amely a márkák pénzügyi mutatóin kívül az összeállításnál a fogyasztók véleményét is figyelembe veszi.

A 2016-os BrandZ Top 100 Global Brands lista szerint a Huawei márkaértéke 18,652 milliárd amerikai dollárra tehető, ezzel a vállalat egyszerre 20 helyet lépett előre a rangsorban, megszerezve az 50. helyezést. Ehhez a sikerhez a Huawei tavalyi pénzügyi eredményei is hozzájárultak: 2015 a vállalat árbevétele meghaladta a 20 milliárd dollárt, amely közel 70 százalékos növekedést jelent a 2014-es értékhez képest. Tavaly a Huawei összesen 108 millió okostelefont szállított – 44 százalékkal többet, mint a megelőző évben.

 

A teljes BrandZ lista az alábbi linken olvasható: http://www.millwardbrown.com/brandz/top-global-brands/2016

Sajtókapcsolat:

Ament Amarilla

Marketing Manager

Huawei Technologies Hungary Kft.

H‑1138 Budapest, Népfürdő utca 22.

amarilla.ament@huawei.com

Bereczki Annamária

senior account manager

Pressinform Kft.

Telefon: (+36 1) 470-2052

bereczki@pressinform.hu

A Huaweiről

A Huawei a világ egyik vezető információs és kommunikációs technológiai szállítója. Mint az ügyfélközpontú innovációk és a szilárd együttműködés elkötelezett híve, a Huawei munkája során az ICT megoldások olyan portfólióját hozta létre a telekommunikációs hálózatok és eszközök alkalmazásában, illetve a felhő alapú számítástechnika területén, amellyel ügyfelei számára versenyelőnyt biztosít. A Huawei 170 ezer szakértőt alkalmaz világszerte, akik elhivatottan dolgoznak azért, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsák a távközlési szolgáltatók, vállalatok és a fogyasztók számára. Termékei 170 országban és régióban vannak jelen, így ezeket a világ népességének több mint egyharmada használja.

A cég Magyarországon budapesti központtal 2005-től működik, itteni tevékenységük bővítése folyamatos. A leányvállalat fogyasztói üzletágának bevételei 2015-ben 86 százalékkal haladták meg a 2014. évi értéket. A Huawei piaci részesedése darabszám alapján 2015-ben elérte a 7 százalékot, szemben a 2014. évi 4,4 százalékkal. 2015 decemberében pedig már minden tizedik Magyarországon eladott okostelefon Huawei/ Honor volt.

További információ:

www.huawei.hu

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/Huawei

http://www.facebook.com/Huawei https://www.facebook.com/HuaweiDeviceHungary

http://www.google.com/+Huawei

http://www.youtube.com/Huawei

https://instagram.com/huaweimobilehungary